Ninja H2 2019 231HK

474.990,00 DKK
Beskrivelse
Kawasaki H2, 998 ccm, 231 hk, 2019, m. afgift

SPAR 50.000kr !

Fabriks ny
-Den eneste officielt importerede 2019 model i Danmark.

Modellen har 30HK mere standard i forhold til sidste års model.
998 cm³ 170 kW {231 hk} / 11,500 rpm

Finansierings forslag :
Udbetaling : 94.998kr.
Månedlig ydelse : 3949kr.
Antal måneder : 120
ÅOP : 4,7%


En motorcykel der står ud fra mængden og afspejler Kawasaki´s passion for performance. Ninja H2
er resultatet af jagten på teknisk perfektion og køreoplevelse i en klasse for sig.
Udstyret med kompressor og en overflod af nye tekniske løsninger leverer H2 en
oplevelse af fart og acceleration af helt nye dimensioner. Der kan forekomme ventetid på modellen da den bliver bygget efter bestilling. Selv helende lakering

-Prisen er incl. Leverings omkostninger.

BESKRIVELSE
ÖHLINS ELEKTRONISK STYRDÆMPER
Elektronisk justeret Öhlins styrdæmper får informationer fra motorcyklens ECU og justerer sig automatisk til forhold og kørestil

KØRESTILLING OG ERGONOMI
H2’s kompakte dimmensioner resulterer i en kørestilling tæt på den man finder på en supersport motorcykel uden dog at være helt så ekstrem. Da intensionen med motorcyklen er intens accereleration og høj fart, faldt valget på et solosæde der tilbyder den bedste forudsætning for køreren til at udnytte H2’s rescurser.

LED LYGTER
Alt lys på Ninja H2 af LED typen designet specielt til at matche det futuristiske design. Forlygten giver et skarpt, klart lysbillede og baglygten er delt op med seperat bremselys i midten med en smal baglygte på hver side.

KURVESTABILISERINGSSYSTEM
Hjertet i Kawasakis avancerede kurvestabiliseringssystem består af den nyeste generation IMU (Inertial Measurement Unit) fra BOSH. KCMF overvåger motorcyklens bevægelser samt motorens effekt udvikling fra indbremsning til svinget, gennem apex og accelleration mod udgangen. Systemet assisterer føreren med at holde linien hele vejen gennem ved at tilpasse motorens effekt og bremsekræften, samtidigt med at traction control systemet tillader den mængde slip som køreren har sat systemet til

BLUETOOTH OPKOBLING TIL MOBIL TELEFON
Download “RIDEOLOGY THE APP” til din smartphone og kobl trådløst op til motorcyklen. Via din smartphone får du nu en lang række features som bla.
- Information som benzin niveau, odometer og periodisk service.
- Kørelog med rute og motoromdrejninger.
- Se på motorcyklens skærm hvis du modtager en SMS, e-mail eller et tlf. opkald under kørsel.
- Juster motorcyklens display med udseende og visning af informationer direkte fra telefonen.

INSTRUMENTERING OG BETJENING
Den avancerede instrumentering afspejler resten af motorcyklens høje tekniske niveau. Alle funktioner styres nemt og hurtigt fra styret. Instrumenteringen indeholder ud over speedometer, omdrejningstæller og advarselslamper flg.

- Ur
- Gear indikator
- Motor temperatur
- Boost temperatur
- Boost / kompressortryk i % og grafisk
- Indikation af KQS, KEBC, KLMC, KTRC
- Odometer
- 2x triptællere
- Brændstofforbrug i liter
- Gns. brændstofforbrug
- Aktuel brændstofforbrug
- Justerbar hiftlight

MOTOR DER ER UDVIKLET TIL AT KLARE +300HK
Motoren på Ninja H2 spækket med teknologi der er særligt designet til den høje ydelse som kompressoren bibringer. Hver en komponent på motoren er nøje designet til at klare trykket fra kompressoren samt en ydelse på over 300hk som baneversionen leverer.

Faktisk er de eneste forskelle på motoren fra H2 og H2R knastaksler, toppakning og kobling, og alle dele er designet til at modstå 1,5 til 2 gange så meget som en traditionel 1000ccm supersport motor.

KAWASAKI RIVER MARK
Kawasaki River Mark er et logo KHI har benyttet helt tilbage fra 1870. Det er et logo der sjælden bliver brugt og some er begrænset til modeller med en særlig historisk betydning.

AERODYNAMISK DESIGN
Ved bevægelse øges vindmodstanden exponentielt. For at kunne fungere ved ultrahøje hastigheder kræves en kombination af høj effekt og lav vindmodstand.
En model der bærer både H2 og Ninja navnet skal selvfølgelig også skille sig ud fra mængden med et anderledes og markant design. Resultatet kalder Kawasaki “Intense Force Design.” Men det er langt mere end bare et design. Hver eneste del har sin egen function og er udviklet med fokus på aerodynamic og stabilitet ved høj fart.

LUFTINDTAG
Luftindtaget er placeret i fronten, og med RAM air giver det ekstra 10hk på toppen. Indsugningskanalen er ført i så lige en linie som muligt, og har stor indvendig diameter for at give plads til de op mod 200 liter luft, der skal passere hvert sekund når kompressoren roterer med maks omdrejninger

BOSCH IMU
Den seneste generation af IMU (Inertia Messurement Unit) fra BOSH der, med hjælp fra Kawasakis eget raceudviklede computerprogram, måler i 6 akser,
Den kompakte enhed udgør kernen i flere systemer som Kurvestabiliseringssystem, Traction Kontrol, Stoppie control, Launc Control og Slide Control.

MONO BAGSVINGER
Kawasaki's første mono bagsving